NAROČILA

Kako naročiti izdelek?

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka in ga s klikom na gumb dodate v košarico.  S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek.  Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in na naslednjem koraku izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s  klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.

Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?

Za nakup v spletni trgovini, se ni obvezno registrirati. Nakup lahko opravite tudi kot neregistrirani uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila. Kljub tej možnosti, vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer vam bo na voljo zgodovina vaših naročil, ustvarite lahko svojo listo želenih izdelkov, ki jih boste morda kupili v prihodnosti, se prijavite na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini ipd.

Kako preklicati naročilo?

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate na  prodaja@asa.si  ali po telefonu na 04/2770800, nato bomo izpeljali postopek preklic naročila.

Kako lahko spremenim moje naročilo?

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočila, naročila ni mogoče več spreminjati. V kolikor smatrate, da je prišlo do napake ali ste si morda premislili in bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na prodaja@asa.si ali po telefonu na 04/2770800 , nato bomo izpeljali postopek preklica naročila.

Kako vem, ali je naročilo potrjeno?

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal ”Nezaželena pošta”, kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, usmeri sporočilo.  V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na prodaja@asa.si ali po telefonu na 04/2770800. V kolikor ste se za nakup v spletni trgovini registrirali, lahko vaša naročila pregledate v vašem uporabniškem računu, ki ste ga ustvarili za spletni nakup.

Kaj pomeni, da izdelka ni na zalogi?

To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal, ali pa lahko izdelek nakupite pri naših pogodbenih partnerjih.

Ali lahko izdelke naročim preko podjetja oz. kot podjetje?

Da, izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba. V procesu naročila na koraku izbire načina plačila v polje za podatke vpišete obvezne podatke podjetja. V primeru nakupa v imenu  podjetja, se zavezujete, da ste avtorizirana oseba, ki lahko opravi nakup v imenu podjetja in odgovarjate za vnesene podatke oz. jamčite, da so podatki pravilni. 

Kaj naj storim v primeru, da nisem prejel potrditvenega sporočila ob registraciji ali oddaji naročila?

V primeru, da v svoj e-poštni predal niste dobili potrditvenega sporočila ob registraciji v spletno trgovino ali ob oddaji naročila, vas prosimo, da preverite naslednje možnosti:

  • Preverite predal Nezaželena pošta.
  • V kolikor uporabljate ponudnika e-pošte, ki avtomatsko sortira komercialna, navadna in sporočila socialnih omrežij (npr. Gmail), vas prosimo da v poštnem predalu »Prejeto« preverite še zavihek »Promocije«.
  • V kolikor ste v procesu registracije ali nakupa uporabili službeni e-naslov, lahko nastavitve strežnika v vašem podjetju preprečujejo prejemanje tovrstnih sporočil. V kolikor ni nič od navedenega in našega obvestila ne najdete, vas prosimo da nam pišete na prodaja@asa.si ali pa nas pokličete na 04/2770800

DOSTAVA

Ali lahko spremljam dostavo paketa?

Da. Ko potrdite in oddate naročilo, boste v potrditvenim sporočilu prejeli tudi povezavo, preko katere boste lahko dostopali do podatkov o stanju vaše pošiljke.

Ali lahko spremenim naslov dostave po tem, ko sem že oddal naročilo?

Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami več ne morete spreminjati.  Lahko pa to za vas za uredimo mi, vendar le v primeru, da nam boste to spremembo sporočili pravočasno, oz. še isti dan, ko ste prejeli potrditveno sporočilo. V tem primeru na kontaktirajte po elektronski pošti na prodaja@asa.si.

Kakšne možnosti dostave imam?

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini, lahko izberete eno izmed naslednjih možnosti dostave:
a) dostava na naslov, ki ste ga navedli pri oddaji naročila in ki jo opravi dostavna služba DPD Slovenija
b) osebni prevzem v trgovini Asa Naklo.

Kakšni so stroški dostave?

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 100 EUR so brezplačni v kolikor je naslov za dostavo znotraj Slovenije. Stroški pakiranja in dostave pri nakupu do 100 EUR znašajo 3,5 EUR v kolikor je naslov za dostavo znotraj Slovenije.

Izjema so paketi oz. izdelki, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo. Za te izjemne pošiljke je cena dostave zaračunana po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe.

V kolikor je naslov za dostavo v drugih državah EU potem je strošek dostave 8 EUR neglede na znesek nakupa.

Kakšen je povprečen rok dostave?

Predviden rok dostave za blago kupljeno v Spletni trgovini Asa Naklo je 5 delovnih dni. Zaradi povečanega obsega naročil v času sezonskih znižanj, se lahko rok dostave podaljša na do 7 delovnih dni. Rok začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila.

Kako do brezplačne dostave?

Če vrednost naročila presega znesek 100,00 EUR (z DDV), je poštnina brezplačna, razen v primeru izdelkov, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo.

Vse, kar moreš vedeti o dostavi na dom

V primeru, da naročite dostavo izdelka na dom boste o dostavi obveščeni tudi s strani dostavne službe DPD Slovenija, in sicer prek sredstev obveščanja, ki ste jih navedli ob izpolnitvi naročila. Ponavadi dostavna služba o dostavi obvesti preko telefonskega sporočila v katerem je določena tudi predvidena ura dostave in elektronski naslov, na katerem lahko spremenite uro dostave oziroma način prevzema.

V kolikor ste kot način plačila izbrali plačilo ob dostavi boste ob dostavi morali plačati provizijo, ki jo zaračuna dostavna služba DPD Slovenija po svojem trenutno veljavnem ceniku oziroma v skladu s splošnimi pogoji poslovanja. Enako velja v kolikor se odločite za prevzem na prevzemnih točkah (t.i. »Pickup točke«).

PLAČILA

Kakšni so možni načini plačevanje v spletni trgovini?

V spletni trgovini Asa Naklo vam omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo s kreditnimi karticami MasterCard, EuroCard, Visa, Maestro;
  • Plačilo z uporabo storitve Apple Pay;
  • Pačilo z uporabo storitve Google Pay
  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (za višino provizije ob plačilu povprašajte pri banki, pri kateri boste izvedli nakazilo);
  • Plačilo preko plačilnega sistema Paypal;
  • Plačilo ob prevzemu v trgovini;
  • Plačilo po povzetju (morebitna provizija dostavne službe)
Ali lahko naročene izdelke plačam ob prevzemu? Na kakšne načine?

Ob prevzemu naročila v trgovini Asa Naklo, lahko naročilo poravnate za gotovino ali s kreditnimi in debetnimi karticami MasterCard, Visa, Maestro. V kolikor se odločite za osebni prevzem v trgovini Asa Naklo potem morate naročeno blago prevzeti v 3 (treh) delovnih dneh po tem, ko je vaše naročilo potrjeno s strani Asa Naklo.

Ob plačilu blaga ob dostavi na dom, lahko naročilo poravnate z gotovino ali s kreditnimi karticami, ki jih sprejema dostavna služba DPD Slovenija Mastercard®, Maestro®, Visa® in BA), pri čemer dostavna služba DPD Slovenija doda tudi svojo provizijo po vsakokratnem ceniku oziroma v skladu z njihovimi splošnimi pogoji poslovanja.

Ali je nakup v spletni trgovini varen?

Nakup v spletni trgovini Asa Naklo je varen. Za plačevanje v spletni trgovini ASA Naklo uporabljamo plačilne sisteme Stripe, Paypal, Apple Pay in Google Pay, ki nudijo najvišje standarde zaščite in zasebnosti podatkov. Številke kreditnih kartic se ne hranijo, njihov vpis pa je zaščiten z enkripcijo.